Župan
Župan : Dušan Krštinc
Telefon:+386(0)7 /384 85 50
E-pošta: dusan.krstinc@obcina-straza.si
Dušan Krštinc se je rodil v Novem mestu 30.1.1967. Osnovno šolo je obiskoval v Vavti vasi od leta 1973 do leta 1981. Po končani osnovni šoli se je vpisal na srednjo tehnično strojno šolo v Novem mestu in jo leta 1985 končal. Takoj po srednji šoli se je zaposlil v podjetju Novoles – Drobno pohištvo, kjer je začel delati kot delavec na CNC stroju.
V letih od 1986 do 1987 je bil na služenju vojaške obveznosti. V času služenja je obiskoval in zaključil šolo za rezervne častnike. Po končanih vojaških obveznostih, leta 1987, je zopet nastopil službo v podjetju Novoles. V Novolesu je potem opravljal dela in naloge na različnih mestih. Tako je bil konstruktor strojev in naprav, vodja programske skupine v podjetju Novoles, Energetika in storitve, vodja tehnične komerciale, samostojni komercialist nabave in med drugim nosilec izvajanja sistema kakovosti ISO 9000 ter notranji presojevalec.
Že takoj po vrnitvi v Novoles, se je vpisal na Višjo strojno šolo, katero je obiskoval ob delu v Novem mestu in v Ljubljani. Diplomiral je leta 1993 - smer konstrukterstvo in gradnja strojev pri prof. dr. Jožetu Duhovniku. S študijem ob delu je nadaljeval leta 1999, ko se je vpisal na visoko strokovno šolo Fakultete za strojništvo – Univerze v Ljubljani. Vpisal je smer konstrukterstvo in vzdrževanje in diplomiral leta 2002 pri prof. dr. Alešu Vahčiču, z diplomsko nalogo: Trend vzdrževanja proizvodnih sistemov.
Nov izziv za delo mu je bila zaposlitev na Agenciji Republike Slovenije za okolje, od leta 2005 do 2007, kjer je delal kot višji svetovalec v Uradu za okolje, oddelek za kakovost voda.
Po začetku delovanja Občine Straža leta 2007, se je zaposlil na Občini Straža kot direktor občinske uprave. Kot direktor se je ukvarjal z vodenjem občinske uprave, pisanjem odlokov, pravilnikov, vodenjem upravnih postopkov, pripravljanjem vlog na razpise, vodenjem in pripravam postopkov javnega naročanja.
Je tudi aktiven gasilec član PGD Vavta vas, kjer je bil 16 let tajnik in 10 let predsednik, sedaj pa je član upravnega odbora in operativni gasilec. Bil je tudi član upravnega odbora GZ Novo mesto. Je tudi član KUD Straža, Kajak kanu kluba Straža in Društva vinogradnikov Straža.
Njegovi hobiji so: gasilstvo, plavanje, potapljanje, smučanje in jadranje.
Danes živi v Straži z ženo Sabino, tremi sinovi in dvema hčerama. Tudi kot družina so zelo vpeti v dogajanja in družbeno življenje v Straži.
Občinska uprava
Direktorica občinske uprave:
Mag. Lidija Plut
tel.: +386(0)7/384 85 59
e-pošta: lidija.plut@obcina-straza.si
Glavna pisarna:
Suzana Koblar
tel.:+386(0)7/384 85 50
e-pošta: suzana.koblar@obcina-straza.si
Splošne zadeve:
Karmen Turk
tel.:+386(0)7/384 85 51
e-pošta: karmen.turk@obcina-straza.si
Urejanje prostora in okolje:
Nataša Palčič
tel.:+386(0)7/384 85 63
e-pošta: natasa.palcic@obcina-straza.si
Komunala, prometna infrastruktura, investicije in kmetijstvo:
Matjaž Petruna
tel.: +386(0)7/384 85 55
e-pošta: matjaz.petruna@obcina-straza.si
Javna infrastruktura
Radoš Kužnik
tel.: +386(0)7/384 85 54
e-pošta: rados.kuznik@obcina-straza.si
Proračun, javne finance, podjetništvo in razvojni projekti:
Polonca Špelko Krštinc
tel:+386(0)7/384 85 60
e-pošta: polonca.spelko@obcina-straza.si
Računovodstvo in gospodarstvo:
Marta Berkopec
tel.: +386(0)7/384 85 53
e-pošta: marta.berkopec@obcina-straza.si
Družbene dejavnosti in turizem:
Andreja Kren
tel.: +386(0)7/384 85 56
e-pošta: andreja.kren@obcina-straza.si
Režijski obrat:
Slavko Poglavc - traktorist strojnik - vzdrževalec
Primož Špelko - hišnik
Manda Peterlin - čistilka
tel: +386(0)7/384 85 50
e-pošta: slavko.poglavc@obcina-straza.si
Skupna občinska uprava občin Dolenjske (SOU OD)
Podsekretar za pravne zadeve
Tea Urbančič Kavšček nadomešča jo Stanislava Bjelajac, podsekretarka za pravne zadeve
tel.: +386(0)7/39 39 237
e-pošta: stanislava.bjelajac@novomesto.si
Dežurna številka redarstva: 031 390 401
Dežurna številka civilne zaščite in požarnega varstva: 031 353 296
Seznam pooblaščenih oseb - SOUD
Seje občinskega sveta in delovnih teles
24. seja OS
24_01_Dnevni red_24. seja občinskega sveta_junij2022
24_02_Zapisnik 23. seje OS Straža
24_04_01_Obrazložitev Rebalansa proračuna za leto 2022
24_04_02_ Rebalans proračuna obrazložitev postavk 24_04_03_Rebalans proračuna-Posebni del 2022 24_04_04_Rebalans proračuna-Splošni del 2022
24_04_05_Rebalans proračuna-NRP 2022
24_05_01_SD Načrta ravnanja 2022-junij
24_06_01_Predlog sklepa - PP izven načrta
24_07_01_Obrazložitev- Strateško-razvojni program za obvladovanje staranja in medgeneracijskega sodelovanja
24_07_02_Strateško-razvojni program za obvladovanje staranja in medgeneracijskega sodelovanja
24_08_01 Obrazložitev_letno poročilo KMJ 2021
24_08_02 Letno poročilo KMJ 2021 z vsemi prilogami
24_08_03 Povzetek letnega poročila KMJ 2021 za Občino Straža
24_08_04 Program dela in finančni načrt KMJ 2022 z vsemi prilogami
24_09_01_Obrazložitev_Letno poročilo_Komunala Novo mesto d.o.o._2021
24_09_02_Revidirano poslovno poročilo Komunale Novo mesto d.o.o. za leto 2021
KMMVI_Obrazložitev - razrešitevimenovanje novega člana
Vabilo _18. seja Okolje prostor komunalo in promet_13.6.2022
Vabilo_ 16. seja gospodarstvo kmetijstvo in turizem_13.6.2022
Vabilo_10. seja Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja
Vabilo_19. seja družbene dejavnosti_13.6.2022
Gradivo 2022
Gradivo 2021
Gradivo 2020
Gradivo 2019
Gradivo 2018
Gradivo 2017
19. seja
19. seja OS
19_01_ Dnevni red_19. seje občinskega sveta_2017_dec. 2017
19_2_Zapisinik 18. seja OS
19_04_01_Predlog statuta_Občina Straža_dec. 2017
19_04_02_Obrazložitev_Predlog statuta_Občina Straža_dec. 2017
19_04_03_Dokument strokovna pomoč občinam
19_04_04_Pregled sprememb_statut_Občina Straža_dec. 2017
19_05_01_Predlog_poslovnik_občinski svet_občina Straža_dec.2017
19_05_02_Obrazložitev_Predlog poslovnika_občinski svet_občina Straža_dec.2017
19_05_03_Dokument strokovna pomoč občinam_
19_05_04_Pregled sprememb_poslovnik občinskega sveta_dec.2017
19_06_01_Predlog Odloka o odvajanju in čiščenju odp. vod - dec. 2017
19_06_02_Obrazložitev predl. Odloka o odv. in čišč. odp. vod- dec. 2017
19_07_01_Predlog Pravilnika o sprem. pravilnika o sof. MKČN - dec. 2017
19_07_02_Obrazložitev predl. Pravilnika o sprem. pravilnika o sof. MKČN - dec. 2017
19_08_01_Predlog Pravilnika o ureditvi komunalnih priključkov - dec. 2017
19_08_02_Obrazložiev predl. Pravilnika o ureditvi kom. priklj. - dec. 2017
19_09_01_Obrazložitev_letališče_dec. 2017
19_09_02_Program upravljanja letalskega centra Dolenjske
Vabilo 17. seja Okolje, prostor, komunalo in promet
Vabilo_statut in poslovnik_5-2017
18. seja
18_01_ Dnevni red_18. seje občinskega sveta_2017
18_2_Zapisnik 17. seje OS-1
18_04_01_Obrazložitev dopolnjenega predloga proračuna 2018-celotna
18_04_02_Splošni del 2018
18_04_03_Posebni del 2018
18_04_04_Načrt razvojnih programov 2018-2021
18_05_01_Letni načrt ravnanje_nepremično_premoženje_leto 2018_okt.2017
18_05_02_Priloga 2_Letni načrt ravnanje_nepremično_premoženje_leto 2018_okt.2017
18_05_03_Priloga 1_Letni načrt ravnanje_nepremično_premoženje_leto 2018_okt.2017 1
8_05_04_Obrazložitev_Letni načrt ravnanje_nepremično_premoženje_leto 2018_okt.2017
18_05_05_Priloga 3_Grafike zemljišč_okt.2017
18_06_01_Načrt ravnanje_premično_premoženje_leto 2018_okt.2017
18_06_02_Priloga 1_okt.2017
18_06_03_Obrazložitev_Letni načrt ravnanje_premično_premoženje_leto 2018_okt.2017
18_07_01_Sklep o ureditvi in evidentiranju priključkov_Predlog_okt.2017
18_07_02_Obrazložitev Sklepa o ureditvi in evidentiranju priključkov_okt.2017
Vabilo_14 seja družbene dejavnosti
Vabilo_13-17 seja gospodarstvo
Vabilo 16. seja Okolje, prostor, komunalo in promet
17. seja OS
17. seja OS
17_01_ Dnevni red_17. seje občinskega sveta_sept.2017
17_02_Zapisnik 16. seja
17_3_Zapisnik 3.izredna seja
17_05_Obrazložitev _Poročilo o izvrševanju polletnega proračuna 2017
17_05_Polletno poročilo 2017
17_05_Posebni del 1-6-2017
17_05_Splošni del 1-6-2017
17_06_01_Rebalans proračuna za leto 2017-II
17_06_02_Splošni del- rebalans
17_06_03_Posebni del - rebalans
17_06_04_Načrt razvojnih programov 2017-2020
17_07_01_Predloga proračuna za leto 2018
17_07_02_Posebni del 2018
17_07_02_Splošni del 2018
17_07_04_Načrt razvojnih programov 2018-2021
17_08_Letni načrt ravnanje_nepremično_premoženje_leto 2018_sept.2017
17_08_Obrazložitev_Letni načrt ravnanje_nepremično_premoženje_leto 2018_sept.2017
17_08_Priloga 1_Načrt ravnanje_nepremično_premoženje_leto 2018._sept.2017
17_08_Priloga 2_Načrt ravnanje_nepremično_premoženje_leto 2018._sept.2017
17_08_Priloga 3_Načrt ravnanje_nepremično_premoženje_leto 2018._sept.2017
17_09_Obrazložitev_Pravilnik_varovanje osebnih podatkov_izvajanje videonadzorov na javnih površinah_sept.2017
17_09_Pravilnik_varovanje osebnih podatkov_izvajanje videonadzorov na javnih površinah_sept.2017
17_11_Obrazložitev_JV STAT.REG_sept.2017
17_11_Obrazložtev_Regijski izvedbeni načrt_socialno varstvo 2017-2020 JV STAT.REG_sept.2017
17_11_Regijski izvedbeni načrt_socialno varstvo 2017-2020 JV STAT.REG_sept.2017
Vabilo 15. seja Okolje, prostor, komunalo in promet
Vabilo_12 seja gospodarstvo Vabilo_13 seja družbene dejavnosti
Zapisnik 2. korespondenče seje KMVI
3. izredna seja
03I_01_Dnevni red_3. izredne seje občinskega sveta_JUL.2017
03I_02_I_ Obrazložitev_Okoliščine in posledice_požar_Ekosistemi d.o.o._jul.2017 03I_02_Priloga1_kronologija_jul.2017
03I_02_Priloga2_Zapisnik ELME_jul.2017
16. seja
16. seja
16_01_ Dnevni red_16. seje občinskega sveta_jun.2017
16_02 _Zapisnik 15. seje OS
16_04_1_Obrazložitev_Odlok_SD OPPN
16_04_2_priloge _graficni_del_SD OPPN GC Zalog
16_04_4_tekstualni_del_SD OPPN GC Zalog
16_05_1_Letno poročilo Komunale Nm za leto 2016
16_05_2_Letno poročilo Komunale Nm za leto 2016 - obrazložitev
16_06_1_Poslovni plan Komunale Nm 2017 - Občina Straža
16_06_2_Poslovni plan Komunale Nm 2017 - obrazložitev
16_07_1_Letno poročilo 2016 16_07_2_Obrazložitev_letno poročilo KMJ_jun.2017
16_07_3_Poročilo o izvajanju knjižnične dejavnosti 2016
16_07_4_Povzetek finančnega plana KMJ za 2017 Straža
16_07_5_ Poročilo o knjižnični dejavnosti 2016 Straža
16_07_6 Povzetek Letnega poročila 2016 KMJ za Občino Straža
Vabilo 14. seja Okolje, prostor, komunalo in promet
Vabilo_9 seja komisija za mandatna vprašanja 17
15. seja
15. seja
15_01_ Dnevni red_15. seje občinskega sveta_2017
15_02_Zapisnik_14. seje_OS
15_04_01_Obrazložitev zaključnega računa 2016
15_04_02_Splošni del 2016
15_04_03_Posebni del 2016
15_04_04_NRP-ZR2016
15_04_05_Izjava o oceni notranjega nadzora javnih financ
15_05_Obrazložitev_poročilo_realizacija načrtov ravnanja_stvarno premoženje_2016_mar.2017
15_05_Poročilo_realizacija načrtov ravnanja_stvarno premoženje_2016_mar.2017
15_06_1_Obrazložitve sprememb za leto 2017
15_06_2_Splošni del-rebalans 2017
15_06_3_Posebni del-rebalans 2017
15_06_4_NRP-rebalans 2017
15_06_5_Predlog kadrovski načrt 2017_mar.2017pdf
15_07_Dopolnitev_ Načrt ravnanje_nepremično_premoženje_leto 2017_mar.2017
15_07_Obrazložitev_Dopolnitev_načrt ravnanje_nepremično_premoženje_leto 2017_mar.2017
15_07_Priloga 1_Dopolnitev_Načrt ravnanje_nepremično_premoženje_leto 2017_mar.2017
15_07_Priloga 2_Dopolnitev_Načrt ravnanje_nepremično_premoženje_leto 2017_mar.2017
15_08_Letni program športa 2017_mar.2017
15_08_Obrazložitev_Letni program športa 2017_mar.2017
15_09_Letni program kulture za leto 2017_ mar.2017
15_09_Obrazložitev_Letni program kulture 2017_mar.2017
15_10_ Letni program socialnega varstva 2017_mar.2017
15_10_Obrazložitev_Letni program socialnega varstva 2017_mar.2017
15_11_Obrazložitev_sklep_ pomoč na domu _mar.2017
15_11_Predlog sklepa_pomoč družini na domu _mar.2017
15_11_Priloga_DSO Obrazec pregled cene Pomoč družini na domu 2017
15_11_Priloga_DSO Obrazložitev predloga
15_12_Obrazložitev_ Poročilo pomoč na domu za leto 2016_mar.2017
15_12_Poročilo pomoč na domu za leto 2016_mar.2016
15_13_Obrazložitev_poročilo_medobčinski inšpektorat in redarstvo_2016_mar.2017
15_13_Poročilo_medobčinski inšpektorat in redarstvo_2016_mar.2017
15_14_Letno poročilo OŠ 2016_mar.2017
15_14_Obrazložitev_letno poročilo OŠ 2016_mar.2017
15_15_Obrazložitev_Poročilo_nadzor zaključnega računa 2015_mar.2017
15_15_Poročilo_nadzor ZR 2015_mar.2017
15_16_Informacija_izgradnja MBO na Leskovcu_mar.2017
15_16_Obrazložitev_informacija_izgradnja MBO na Leskovcu _mar.2017
15_17_ Zapisnik komisije za Mandatna vprašanja volitve in imenovanja
Vabilo 13. seja Okolje, prostor, komunalo in promet
Vabilo_11 seja gospodarstvo
Vabilo_12. seja družbene dejavnosti
Gradivo 2016
Gradivo 2015
Gradivo 2014
Gradivo 2013
Gradivo 2012
Gradivo 2011
Gradivo 2010
Gradivo 2009
Komisije in odbori
Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja:
Predsednik: Borut Likar
Član: Albin Kregar
Član: Franc Plut
Članica: Katarina Petan
Član: Zdravko Turk
Komisija za statut in poslovnik:
Predsednik: Andrej Petkovič
Član: Borut Likar
Član: mag. Samo Jakljič
Članica: Katarina Petan
Član: Franc Plut
Odbor za gospodarstvo, kmetijstvo in turizem:
Predsednica: Mateja Merlin
Članica: Andrej Petkovič
Član: Zdravko Turk
Član: Dejan Hadžič
Član: Janez Mede
Odbor za družbene dejavnosti:
Predsednik: Damjan Jerman
Član: Pavel Vidic
Članica: Anica Nose
Članica: Simona Franko
Član: Robert Kren
Odbor za okolje, prostor, komunalo in promet:
Predsednik: mag. Samo Jakljič
Član: Albin Kregar
Članica: Katarina Petan
Član: Alojz Knafelj
Članica:
Varnostni sosvet:
Predsednik: Damjan Jerman
Član: Pavel Vidic
Član: Tomislav Salopek
Član: dr. Anton Olaj
Član: Sandi Kavšček
Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu:
Predsednik: Borut Šušteršič
Član: Bogdan Burgar
Članica: Anamarija Taljat
Član: Mirko Marič
Član: Štefan Horvat
Član: Tomaž Agnič
Član: Matjaž Petruna
Komisija za varstvo okolja:
Predsednik:
Član: Janez Kržan
Član: Momčilo Maksimović
Član: Jože Kregar
Član: Otmar Colarič
Član: Boštjan Gašperšič
Občinska volilna komisija Občine Straža:
Predsednik: Roman Pulko, Pod vinogradi 2, 8351 Straža,
Namestnica predsednika: Urška Piškur, Ulica talcev 6, 8351 Straža
Član: Borut Kulovec, Pod vinogradi 1, 8351 Straža
Namestnik člana: Matija Golob, Prapreče pri Straži 3a, 8351 Straža
Člani:
Namestnik člana: Ivan Kopina, Rumanja vas 25a, 8351 Straža
Član: Marjan Dular, Jurka vas 33, 8351 Straža
Namestnik člana: Janez Mede, Jurka vas 21a, 8351 Straža
Skupna občinska uprava občin Dolenjske
Skupna občinska uprava občin Dolenjske
Kontaktni podatki organa:
Skupna občinska uprava občin Dolenjske (SOU OD)
Sedež: Germova 4, 8000 Novo mesto
Izpostava Trebnje: Goliev trg 9, 8210 Trebnje
Vodja SOU OD: Brigita Železnik, vodja organa - direktor skupne uprave
Tel. št. 07 39 39 270
e-mail: souod@novomesto.si
matična številka: 2516314000
davčna številka:
Dežurna številka redarstva: 031 390 401
Uradne ure na sedežu organa so na lokaciji Germova 4:
ponedeljek od 9.00 do 11.00
sreda od 9.00 do 11.00 in od 15.00 do 17.00
petek od 9.00 do 11.00
Kontaktni podatki uradne osebe, pristojne za posredovanje informacij javnega značaja:
Lidija Plut
uradna oseba za posredovanje informacij javnega značaja
OU Občine Straža
07 38 48 559
lidija.plut@obcina-straza.si
Uradne ure v Izpostavi Trebnje so:
ponedeljek od 9.00 do 11.00
sreda od 9.00 do 11.00 in od 15.00 do 17.00
Po telefonu in elektronskih medijih so uradne ure zagotovljene ves poslovni čas:
ponedeljek, torek od 8.00 do 15.00
sreda od 8.00 do 17.00
četrtek, petek od 8.00 do 14.00
Predstavitev organa
Skupna občinska uprava občin Dolenjske (v nadaljnjem besedilu: SOU OD) je bila ustanovljena z Odlokom o ustanovitvi skupne občinske uprave občin Dolenjske (Uradni list RS, št. 56/2019) za skupno opravljanje nalog občinskega inšpekcijskega nadzorstva, občinskega redarstva, pravne službe, občinskega odvetništva, notranje revizije, proračunskega računovodstva, varstva okolja, urejanja prostora, civilne zaščite, požarnega varstva in urejanja prometa.
Občine ustanoviteljice SOU OD so Mestna občina Novo mesto, Občina Trebnje, Občina Straža, Občina Mokronog-Trebelno in Občina Mirna.
Temeljno poslanstvo SOU OD je strokovno, učinkovito in zakonito delovanje na vseh področjih nalog, katere so občine ustanoviteljice SOU OD prenesle v SOU OD. Cilj SOU OD je v čim večji meri zmanjševati nepravilnosti na terenu, prispevati k urejenosti okolja ter posledično vplivati na večjo varnost in zadovoljstvo občanov. SOU OD si bo s kakovostnim in odgovornim delom prizadevala za uresničevanje potreb občanov.
Delovna področja
Medobčinski inšpektorat in medobčinsko redarstvo
Medobčinski inšpektorat nadzoruje izvajanje predpisov občin ustanoviteljic SOU OD in izvajanje državnih predpisov, ki pooblaščajo občinsko inšpekcijo za nadzor. Občinska inšpekcija tako izvaja nadzor nad določenimi zakonskimi obveznostmi na področju varstva okolja, na področju javnih gospodarskih služb, na področju varstva občinskih cest in nekategorizanih cest, ki se uporabljajo v javnem prometu, javnih površin, na področju urejanja prostora in graditve objektov ter na področju taks.
Medobčinsko redarstvo nadzoruje izvajanje predpisov občin ustanoviteljic SOU OD in izvajanje državnih predpisov na področju urejanja prometa, varstva cest, javnih poti in rekreacijskih površin, varstva naravne in kulturne dediščine, varstva okolja, na področju javnega reda in mira in na področju skrbi za javno premoženje.
Pravna služba
Naloge pravne službe so izvajanje skupnih in pravnih zadev za SOU OD in izvajanje nalog pravnega področja posameznim občinam ustanoviteljicam SOU OD glede na njihove potrebe.
Urejanje prometa
Naloge na področju urejanja prometa so sodelovanje pri pripravi programskih usmeritev na področju urejanja prometa, določitev prometnih ureditev ter sodelovanje glede umestitve prometnega režima v prostor, načrtovanje prometne signalizacije in prometne opreme na občinskih cestah, koordiniranje in sodelovanje s sveti za preventivo in vzgojo v cestnem prometu in drugimi organi, ki delujejo na strokovnem področju, sodelovanje pri pripravi obč. predpisov za strokovno področje ter vodenje upravnih postopkov na področju prometa.
Civilna zaščita in požarno varstvo
SOU OD bo za vse občine ustanoviteljice SOU OD izvajala upravne in strokovne naloge na področju varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami ter požarnega varstva, skladno s pristojnostmi občin.
Seznam uradnih oseb
Seznam pooblaščenih oseb SOUD OD
Seznam predpisov
Obrazci
Prijava nepravilnost inšpekciji in redarstvu
Dokumenti
MEDOBČINSKO REDARSTVO - predstavitveni katalog_
Obvestilo SOUD
Poročilo SOU OD za leti 2020 in 2021
Poročilo SOU OD za leti 2020 in 2021
Katalog informacij javnega značaja
Občina Straža je za dostop do informacij javnega značaja katalog vnesla na spletno stran 08.01.2016.
- OSNOVNI PODATKI O KATALOGU
Naziv organa: Občina Straža
Naslov: Ulica talcev 9, 8351 Straža
Odgovorna oseba: Župan Dušan Krštinc
Katalog je dostopen na spletnem naslovu znotraj spletne strani www.obcina-straza.si. Katalog je v tiskani obliki dostopen na sedežu Občine Straža, Ulica talcev 9, 8351 Straža, v času uradnih ur, in sicer v ponedeljek od 8.00 do 10.30 in od 12.00 do 15.00, v sredo od 8.00 do 10.30 in od 12.00 do 17.00 ter v petek od 8.00 do 10.30 in od 12.00 do 13.00 ure.
Prva objava kataloga: 06.06.2011
Zadnja sprememba kataloga: 01.12.2020
- SPLOŠNI PODATKI O ORGANU IN INFORMACIJAH JAVNEGA ZNAČAJA, S KATERIMI RAZPOLAGA
Kratek opis delovnega področja organa:
Občina Straža (v nadaljevanju Občina) samostojno opravlja lokalne zadeve javnega pomena (izvirne naloge), določene s statutom Občine Straža v skladu z zakonom in drugimi predpisi, zlasti pa: normativno ureja lokalne zadeve javnega pomena, upravlja premoženje občine, spodbuja gospodarski razvoj občine, ustvarja pogoje za gradnjo stanovanj, ureja, upravlja in skrbi za lokalne javne službe, zagotavlja in pospešuje razvoj predšolskega varstva, vzgojno-izobraževalne dejavnosti ter razvoj športa in rekreacije, pospešuje zdravstveno dejavnost ter službe socialnega varstva, skrbi za povečanje sklada za štipendiranje, pospešuje raziskovalno, kulturno in društveno dejavnost, skrbi za varstvo zraka, tal, vode, za varstvo pred hrupom, za ravnanje z odpadki in opravlja druge dejavnosti varstva okolja, skrbi za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, ureja javni red v občini, ureja druge lokalne zadeve javnega pomena.
Organizacija uprave
Organizacija uprave je prilagojena poslanstvu, nalogam občinske uprave in organizacijskim procesom. Občinska uprava je razdeljena po posameznih področjih:
- v.d. direktorja občinske uprave: Polonca Špelko Krštinc
- Komunala, prometna infrastruktura, investicije in kmetijstvo: Matjaž Petruna
- Urejanje prostora in okolje: Nataša Palčič
- Proračun, javne finance, podjetništvo in razvojni projekti:/
- Računovodstvo in gospodarstvo: Marta Berkopec
- Splošne zadeve: Karmen Turk
- Glavna pisarna: Suzana Koblar
- Javna infrastruktura: Radoš Kužnik
- Režijski obrat: Slavko Poglavc, Manda Peterlin, Špelko Primož
Prekrškovni organ
Medobčinski inšpektorat in redarstvo
Področju občinske inšpekcije in občinskega redarstva deluje pod okriljem Skupne občinske uprave občin Dolenjske.
Sedež skupne občinske uprave je v Mestni občini Novo mesto, Seidlova cesta 1, 8000 Novo mesto, ki je sedežna občina skupne občinske uprave.
Organigram organa
Organigram
Odgovorna uradna oseba za posredovanje informacij javnega značaja
Uradna oseba Občine Straža, pristojna za posredovanje informacij javnega značaja, je direktor občinske uprave, v primeru odsotnosti direktorja pa od njega pooblaščena oseba. Direktor odloči o zahtevi za dostop do informacij javnega značaja v skladu z določili Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – uradno prečiščeno besedilo, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14 in 19/15 – odl. US) in po postopku, ki ga določa ta zakon.
Kontaktni podatki uradne osebe:
Anja Dragan
uradna oseba za posredovanje informacij javnega značaja
SOU OD, Germova 4, 8000 Novo mesto
07 39 39 266
anja.dragan@novomesto.si
Seznam zakonov, podzakonskih aktov in predpisov Evropskih skupnosti z delovnega področja organa (preko državnega, lokalnega oziroma evropskega registra predpisov)
Državni predpisi
Pravno-informacijski sistem RS: http://www.pisrs.si/Pis.web/
Predpisi lokalne skupnosti
Portal akti: http://akti.obcina-straza.si/default.aspx
Predpisi EU
Evropski parlament: http://www.europarl.europa.eu/portal/sl
Evropska komisija: http://ec.europa.eu/index_sl.htm
Svet Evrope: http://www.coe.int/en/
Seznam strateških in programskih dokumentov po vsebinskih sklopih
- Proračun Občine Straža
- Načrti zaščite in reševanja
- Občinski program varnosti
- Občinski prostorski načrt Občine Straža
Sklopi informacij - sledijo razčlenjenemu opisu delovnega področja organa
Seznam vrst upravnih, sodnih ali zakonodajnih postopkov
Seznam je dostopen na naslednjem spletnem naslovu:
http://www.lex-localis.info/RazvidUpravnihPostopkov/VsebinaDokumenta.aspx?SectionID=86082623-56c3-4eb3-8d07-1e14afca4263
Objave in razpisna dokumentacija v skladu s predpisi, ki urejajo javne razpise/naročila
Razpisi:
- OPIS NAČINA DOSTOPA DO DRUGIH INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA
Namen Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – uradno prečiščeno besedilo, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14 in 19/15 – odl. US; v nadaljevanju: ZDIJZ) je zagotoviti javnost in odprtost delovanja organov ter omogočiti uresničevanje pravice posameznikov in pravnih oseb, da pridobijo informacije javnega značaja. Kot informacija javnega značaja se v skladu s 4. členom ZDIJZ šteje vsaka informacija, ki izvira iz delovnega področja organa, nahaja pa se v obliki dokumenta, zadeve, dosjeja, registra, evidence ali dokumentarnega gradiva, ki ga je organ izdelal sam, v sodelovanju z drugim organom, ali pridobil od drugih oseb. V kolikor ne gre za katero izmed v 6. členu ZDIJZ taksativno določenih izjem, so te informacije pravnim ali fizičnim osebam prosto dostopne. Vendar pa je zakonodajalec za primere, ko dokument ali njegov del le delno vsebuje informacije iz 6. člena ZDIJZ, predvidel, da jih pooblaščena uradna oseba organa izloči iz dokumenta, v kolikor je to mogoče, in tako prosilca seznani z vsebino preostalega dela dokumenta. Podrobnejšo vsebino delnega dostopa je vlada uredila z Uredbo o posredovanju informacij javnega značaja (Uradni list RS; št. 76/05 in 119/07; v nadaljevanju: uredba). Le-ta v 16. členu določa, da se šteje, da je informacije mogoče izločiti iz dokumenta, ne da bi to ogrozilo njihovo zaupnost, če jih je mogoče fizično odstraniti, prečrtati, trajno prekriti ali drugače napraviti nedostopne, če gre za dokument v fizični obliki, oziroma zbrisati, kodirati, blokirati, omejiti oziroma drugače napraviti nedostopne, če gre za dokument v elektronski obliki. V kolikor bi bilo izločeno informacijo mogoče razbrati iz drugih informacij v dokumentu, pa se šteje, da takšne informacije ni mogoče izločiti.
Opis dostopa do posameznih sklopov informacij:
- Opis dostopa preko spleta z navedbo tehničnih pogojev in oblik, v katerih se nahajajo informacije javnega značaja:
Za brskanje po naših spletnih straneh potrebujete brskalnik Explorer, Mozilla ali Google Chrome.
- Opis »fizičnega« dostopa z navedbo uradnih ur, prostora in načina seznanitve z informacijo:
Občina Straža, Ulica talcev 9, 8351 Straža, v času uradnih ur in sicer v ponedeljek od 8.00 do 10.30 in od 12.00 do 15.00, v sredo od 8.00 do 10.30 in od 12.00 do 17.00 ter v petek od 8.00 do 10.30 in od 12.00 do 13.00 ure.
- Opis dostopa za ljudi s posebnimi potrebami v skladu s 15. členom Uredbe o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja:
Zagotovljen je dostop informacij javnega značaja na spletu v tekstovni obliki.
- STROŠKOVNIK, CENIK IN POGOJI ZA PONOVNO UPORABO INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA
Če je dostop do večjega obsega dokumentov, povezan tudi z večjimi materialnimi stroški, se lahko le-ta zaračuna skladno z Uredbo o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja.
- SEZNAM NAJPOGOSTEJE ZAHTEVANIH INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA
Seznam najpogosteje zahtevanih informacij oziroma tematskih sklopov:
Občina Straža velik del svojih dokumentov in gradiv (glede poslovanja, upravnega odločanja in svetovalnega delovanja) ažurno objavlja na spletni strani, zato prejme relativno malo zahtev za dostop do informacij javnega značaja.
Seznam najpogosteje zahtevanih informacij javnega značaja:
- občinski prostorski načrt,
- Biotopi Zalog,
- novinarska vprašanja o delu občinske uprave,
- vprašanja o porabi javnih sredstev.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
POLITIKA VARSTVA OSEBNIH PODATKOV V OBČINI STRAŽA
Uvod
Občina Straža, Ulica talcev 9, 8351 Straža (v nadaljevanju »občina«) zbira vaše osebne podatke za namen izvajanja javnih nalog, ki jih določa zakonodaja s področja lokalne samouprave ter druga specialna zakonodaja. Evidence, ki jih za ta namen vodi, so navedene v posebnem dokumentu, ki je dostopen tukaj (Priloga P/5.04)
Občina je edini upravljavec vaših osebnih podatkov. Visok standard varstva osebnih podatkov je naše vodilo, zato so za zagotavljanje ustreznega nivoja varstva sprejeta ustrezna notranja pravila varstva ter nadzorni mehanizmi, ki preprečujejo zlorabo ali kakršnokoli nepooblaščeno obdelavo.
Obdelava vaših osebnih podatkov je strogo omejena na obdelavo tistih zaposlenih v občini, ki vaše osebne podatke nujno potrebujejo za izvajanje delovnih nalog. V določenih primerih vaše osebne podatke obdelujejo pogodbeni obdelovalci s katerimi ima občina sklenjeno pisno pogodbo, pristojni državni organi in nosilci javnih pooblasti v okviru izvajanja zakonskih pristojnosti ter druge osebe, ki imajo zakonsko podlago za pridobitev in obdelavo osebnih podatkov.
Za morebitna vprašanja v zvezi z varstvom osebnih podatkov in uveljavljanjem pravic, ki vam jih omogoča zakonodaja se lahko obrnete na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov mag. Renato Zatler, Dataofficer d.o.o., varstvopodatkov@obcina-straza.si ali preberite več o vaših pravicah tukaj (Priloga P/5.09).
-----
Preberi več
Katera je pravna podlaga za zbiranje osebnih podatkov
Občina zbira in drugače obdeluje osebne podatke le:
- če gre za izpolnjevanje zakonskih obveznosti občine,
- če je obdelava nujna za opravljanja naloge v javnem interesu ali pri izvajanju javne oblasti dodeljene občini z zakonom,
- če gre za sklepanje in izvajanje pogodb ali
- če gre za nujne primere za zaščito življenjskih interesov posameznika.
Izjemoma občina obdeluje osebne podatke na podlagi privolitve oziroma samostojne odločitve posameznika, da osebne podatke razkrije javnemu sektorju ali se osebni podatki pridobijo iz javnega vira oziroma drug zakonit ali običajen način, če ne gre za izvrševanje oblastvenih nalog ali pristojnosti javnega sektorja glede odločanja o človekovih pravicah, temeljnih svoboščinah ali obveznostih posameznikov. Zbirke, ki nastanejo na tej podlagi, morajo biti ločene od zbirk, ki nastanejo pri izvrševanju zakonskih nalog ali pristojnosti javnega sektorja.
Temeljni zakon, ki določa vrste različnih obdelav za izvajanje javnih nalog je Zakon o lokalni samoupravi (21. člen). Med drugimi zakoni, ki so podlaga za obdelavo vaših osebnih podatkov, izpostavimo še Stanovanjski zakon, Zakon o prostorskem načrtovanju, Zakon o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev, Zakon o varstvu osebnih podatkov (videonadzor).
Na kakšen način pridobimo osebne podatke
Vaše osebne podatke običajno občina pridobi na podlagi vaše vloge za pridobitev različnih dovoljenj ali uveljavljanje pravic. V posameznih primerih pa jih občina za izvajanje javnih nalog, pridobi tudi iz drugih virov ko so na primer: Elektronska evidenca Ministrstva za notranje zadeve – Centralni register prebivalstva (e-CRP), Elektronska evidenca Ministrstva za infrastrukturo – Register motornih vozil (MRVL), Centralna evidenca Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve za izvajanje Zakona o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev.
Osebne podatke občina pridobi tudi na podlagi in na podlagi vašega obiska spletne strani občine (http://www.obcina-straza.si/) na primer ob prijavi na e-novice ali registraciji na spletni strani.
Katere so kategorije posameznikov katerih osebni podatki se obdelujejo
Občina obdeluje osebne podatke zaposlenih na občini in osebne podatke občanov Straže.
Posamezne kategorije posameznikov, katerih podatki se evidentirajo v zbirkah:
- Vlagatelji pobud, zahtevkov in vlog
- Obiskovalci spletne strani
- Starši z novorojencem ali starši oz. skrbniki učencev s posebnimi potrebami
- Najemniki stanovanj, ki jim je izdana odločba CSD o pravici - subvencija najemnine; ter najemodajalci tržnih stanovanj
- Zaposleni delavci in obiskovalci občine
- Druge kategorije posameznikov (več v: Priloga P/5.04)
Katero vrsto osebnih podatkov obdelujemo
V skladu z 21. a členom Zakona o lokalni samoupravi, občina pridobiva in obdeluje o posameznikih naslednje osebne podatke:
- enotno matično številko občana,
- osebno ime,
- naslov stalnega ali začasnega prebivališča,
- datum in kraj rojstva oziroma datum smrti,
- podatke o osebnih vozilih,
- podatke o nepremičninah ter
- druge osebne podatke v skladu z zakonom (glej Evidenco o dejavnostih obdelave osebnih podatkov Občina Straža).
Občina pridobiva osebne podatke iz prejšnjega odstavka neposredno od posameznika ali na podlagi zahteve, ki vsebuje navedbo pravne podlage obdelovanja osebnih podatkov, osebne podatke pridobi tudi od upravljavca centralnega registra prebivalstva, matičnega registra, zemljiškega katastra ali drugega »centralnega« upravljavca, če tako določa zakon. Upravljavec zbirke podatkov mora občini omogočiti dostop tudi do drugih podatkov iz zbirke, če je to določeno z zakonom in če te podatke občina potrebuje za izvajanje svojih z zakonom določenih pristojnosti.
Ob posredovanju predlogov in pobud preko spletne strani, občina pridobiva osebne podatke o imenu in priimku ter elektronskem naslovu. Poleg tega občina nudi tudi možnost oddaje elektronske vloge preko spleta.
Koliko časa hranimo vaše podatke
Osebni podatki občine se lahko hranijo za obdobje, ki je določeno v Evidenci o dejavnostih obdelave osebnih podatkov Občine Straža« (Priloga P/5.04). Za določitev roka hrambe se upoštevajo roki, ki jih določajo predpisi in Klasifikacijski načrt Občine Straža.
Če rokov hrambe ni posebej zakonsko predpisanih mora biti ob upoštevanju načela sorazmernosti, hramba omejena na najkrajše možno obdobje.
Po preteku roka hrambe se osebni podatki zbrišejo, uničijo, blokirajo ali anonimizirajo, razen če niso na podlagi zakona, ki ureja arhivsko gradivo in arhive, opredeljeni kot arhivsko gradivo, oziroma če zakon za posamezne vrste osebnih podatkov ne določa drugače.
Kako varujemo vaše osebne podatke
Na podlagi Uredbe EU 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov – GDPR), nacionalne zakonodaje o varstvu osebnih podatkov ter na podlagi drugega odstavka 23. člena Statuta Občine Straža (UL RS, št. 7/2007) je Občina Straža sprejela Pravilnik o zavarovanju osebnih podatkov, ki določa tako pravila varstva kot tudi druge zahteve, ki jih določa evropska in nacionalna zakonodaja na področju varstva osebnih podatkov. Občina zagotavlja uveljavitev pomembnih temeljnih načel obdelave osebnih podatkov in sicer, da so osebni podatki:
- obdelani zakonito, pošteno in na pregleden način v zvezi s posameznikom, na katerega se nanašajo osebni podatki („zakonitost, pravičnost in preglednost“),
- zbrani za določene, izrecne in zakonite namene ter se ne smejo nadalje obdelovati na način, ki ni združljiv s temi nameni; nadaljnja obdelava v namene arhiviranja v javnem interesu, v znanstveno - ali zgodovinskoraziskovalne namene ali statistične namene v skladu s členom 89(1) ne velja za nezdružljivo s prvotnimi nameni („omejitev namena“),
- ustrezni, relevantni in omejeni na to, kar je potrebno za namene, za katere se obdelujejo („najmanjši obseg podatkov“),
- točni in, kadar je to potrebno, posodobljeni; sprejeti je treba vse razumne ukrepe za zagotovitev, da se netočni osebni podatki brez odlašanja izbrišejo ali popravijo ob upoštevanju namenov, za katere se obdelujejo („točnost“),
- hranjeni v obliki, ki dopušča identifikacijo posameznikov, na katere se nanašajo osebni podatki, le toliko časa, kolikor je potrebno za namene, za katere se osebni podatki obdelujejo; osebni podatki se lahko shranjujejo za daljše obdobje, če bodo obdelani zgolj za namene arhiviranja v javnem interesu, za znanstveno - ali zgodovinskoraziskovalne namene ali statistične namene v skladu s členom 89(1), pri čemer je treba izvajati ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe iz te uredbe, da se zaščitijo pravice in svoboščine posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki („omejitev shranjevanja“) in
- obdelujejo se na način, ki zagotavlja ustrezno varnost osebnih podatkov, vključno z zaščito pred nedovoljeno ali nezakonito obdelavo ter pred nenamerno izgubo, uničenjem ali poškodbo z ustreznimi tehničnimi ali organizacijskimi ukrepi („celovitost in zaupnost“).
Občina zagotavlja redno usposabljanje in ozaveščanje vseh zaposlenih, ki sodelujejo pri obdelavi osebnih podatkov. Usposabljanje in ozaveščanje zajema najmanj naslednja področja:
- predpise s področja varstva osebnih podatkov,
- odgovornosti vseh v procesu,
- poznavanje internih aktov občine,
- vodenje ažurne evidence o zbirkah osebnih podatkov,
- varnostne kontrole, ki se nanašajo na osebne podatke,
- pogodbe in razmerja s tretjimi osebami oziroma obdelovalci,
- ravnanje s poizvedbami, ugovori in pritožbami strank,
- razvoj varstva zasebnosti za nove procese in izdelke in
- procese zaznavanja in odzivanja na primere kršitev osebnih podatkov.
Kakšne so vaše pravice
Na podlagi pravice posameznika do seznanitve o obdelavi lastnih osebnih podatkov, občina na zahtevo posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali njegovega zakonitega zastopnika ali pooblaščenca:
- zagotovi potrdilo o tem, ali se osebni podatki, ki se nanašajo na tega posameznika, obdelujejo ali ne,
- na razumljiv način obvesti tega posameznika, kateri osebni podatki, ki se nanašajo nanj, se obdelujejo in o izvoru teh podatkov,
- seznani posameznika z namenom obdelave, vrsto osebnih podatkov ter obdobjem hrambe osebnih podatkov,
- omogoči vpogled v evidenco zbirke osebnih podatkov in vpogled v osebne podatke, ki se nanašajo na tega posameznika, in njihov prepis,
- dostavi izvlečke, potrdila ali izpise osebnih podatkov, ki se nanašajo na posameznika, v katerih sta navedena namen in pravna podlaga za zbiranje, obdelavo in uporabo teh podatkov,
- omogoči informacijo o obstoju pravice do popravka, izbrisa, ali omejitve obdelave osebnih podatkov ali obstoju pravice do ugovora taki obdelavi,
- dostavi natisnjen dokument, ki vsebuje informacije o tem, komu je bil omogočen dostop do osebnih podatkov tega posameznika, za kakšen namen in na kateri pravni podlagi,
- omogoči informacijo o pravici do vložitvi pritožbe pri nadzornem organu,
- v primeru, da informacije niso zbrane neposredno od posameznika, posreduje informacijo o viru osebnih podatkov,
- omogoči informacijo o morebitnem obstoju avtomatiziranega sprejemanja odločitev in
- omogoči informacijo o morebitnih prenosih osebnih podatkov v tretje države (vključno z zaščitnimi ukrepi).
Poleg pravice do dostopa oziroma seznanitve, občina na zahtevo oziroma vlogo posameznika odloča tudi o drugih pravicah posameznik in sicer: do popravka ali izbrisa osebnih podatkov, do preklica obdelave (v primeru pravne podlage privolite), omejitve obdelave osebnih podatkov ali do ugovora obdelavi ter prenosljivosti podatkov.
Priporočljiva vloga za uveljavitev pravic posameznikov je posameznikom enostavno dosegljiva preko spletne strani ali v tiskani obliki (glavna pisarna).
Več o pravicah posameznikov (Priloga P/5.09)
Vloga - Zahteva posameznika za seznanitev z lastnimi podatki (Obrazec O/6.04)
Vloga - Zahteva posameznika za dopolnitev, popravek, izbris, omejitev obdelave, prenos podatkov ali preklic privolitve za obdelavo osebnih podatkov (Obrazec O/6.05)
Vlogo posredujte na elektronski naslov: varstvopodatkov@obcina-straza.si ali na naslov občine: Občina Straža, Ulica talcev 9, 8351 Straža. Za morebitna vprašanja se lahko obrnete na pooblaščeno osebo mag. Renato Zatler, Dataofficer d.o.o.
Kam se lahko formalno pritožite
V primeru kršitve varstva vaših osebnih podatkov se lahko pritožite nadzornemu organu: Informacijski pooblaščenec, Zaloška cesta 59, 1000 Ljubljana (gp-ip@ip-rs.si).
--------
Obdelava osebnih podatkov preko spleta
Elektronski naslov občine je http://www.obcina-straza.si/. Ponudnik spletnega mesta je obdelovalec osebnih podatkov Tomas d.o.o. Novo mesto, Ulica stare pravde 23, 8000 Novo mesto, s katerim ima občina sklenjeno pogodbo o obdelavi osebnih podatkov.
Osebne podatke občina pridobi na podlagi vašega obiska spletne strani (oddaja predloga ali pobude preko spletnega obrazca) ali ob oddaji elektronske vloge.
Piškotki
Ob oddaji predloga ali pobude preko spletnega obrazca (Obvestilo o obdelavi osebnih podatkov) se vaši osebni podatki (ime in priimek, elektronski naslov, telefonska številka) obdelujejo v Evidenci posameznikov za namen posredovanja novic občine. Iz evidence se lahko kadarkoli odjavite na naslov info@obcina-straza.si ali uveljavljate druge pravice z vlogo (Priloga P/5.09).
ŽUPAN OBČINE STRAŽA