S posebej prilagojenim vozilom, ki omogoča izvajanje bančnih storitev na terenu, pridemo tja, kjer ste vi.
Kaj vam mobilna poslovalnica omogoča?
Če želite urediti finančni opravek ali potrebujete finančni nasvet, morda pomoč glede uporabe spletne in mobilne banke ter drugih načinov poslovanja, ki so vam na voljo 24/7, vam je na voljo naš bančni strokovnjak. Za gotovinsko poslovanje pa je na voljo bankomat.
V mobilni poslovalnici lahko:
• Odprete bančni račun in sklenete bančni paket.
• Naročite plačilno kartico (Mastercard, Visa, Karanta).
• Oddate vlogo za kredit. (Če vlogo za kredit oddate že prek videoklica, lahko v mobilni poslovalnici le še podpišete pogodbo.)
• Sklenete varčevanje ali depozit in se posvetujete tudi o drugih vrstah naložb.
• Dobite nasvet o življenjskih in premoženjskih zavarovanjih.
• Opravite brezgotovinsko plačilo z računa na račun.
• Na bankomatu dvignete ali položite gotovino in plačate položnice. Ne pozabite, da za uporabo bankomata potrebujete bančno kartico (osebnega računa) ter številko (PIN)